יום שבת, פברואר 21, 2009

Opeth ו-Dream Theater מגיעים לארץ!!

סוף סוף אחרי ציפיה גדולה של שנים ל-Dream Theater, הם הודיעו רשמית על הגעתה לארץ להופעה אחת כחלק מסיבוב הופעות עולמי לרגל צאת האלבום העשירי שהם כרגע עובדים עליו.
אתר eventful כנראה חיזק והמריץ את הלהקה להגיע לארץ אחרי שמייק פורטנוי מתופף הלהקה נכנס לפני כשבעה חודשים בכינוי Wave502 אל האתר ואפילו רשם את התגובה הבאה בעמוד של הבקשה לבוא לישראל:

"We have been overwhelmed by the incredible response from our fans in Israel on Eventful.com Please know that we've taken notice and appreciate all of the support and obvious love. We are sorry that our tour travels for the remainder of our Chaos In Motion tour throughout 2008 will have us positioned in different areas of the globe making a show in Israel impossible this time around, but rest assured that our manager and agent will make a long overdue show there a priority when we hit the road again in 2009.... Until then we will continue to wait as patiently as you have... C-ya soon,
Mike Portnoy / Dream Theater Posted this 7 months ago"

אז תודה לכל האנשים שלחצו על-Demand it של אתר eventful, אני בטוח שזה עזר.
גם מועדון המעריצים הישראלי של הלהקה בהיסטריה וכולם יחגגו ביחד את הגעת דרים ת'יאטר לארץ למופע שיתקיים בתאריך 16 ליוני 2009 בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב.

עלות כרטיס בעמידה כרגע עומדת על 289 ש"ח. ובאפריל המחיר הולך לעלות ל 329 ש"ח, אז כל מי שחושב לעמוד בהופעה כדאי למהר.
עלות כרטיס VIP בישיבה - 499 ש"ח, אך מדובר במושבים אחוריים באזור מרוחק מהבמה.
את הכרטיסים ניתן לרכוש בהדרן: http://www.hadran.co.il/

אבל זה לא הכל חברים... Opeth - להקת הפרוג מטאל השוודית מגיעה גם היא לארץ בפעם השניה! (כמו שהיא הבטיחה לנו באותו ראיון ל-YNET שהתקיים לאחר ההופעה הקודמת שלהם ב-1/4/06) . והפעם זה קורה בתאריך 13.4.09 במועדון התיאטרון (שוב).
מחיר כרטיס - 199 ש"ח. ניתן לרכוש גם כן בהדרן.

Opeth שברה שיאים חדשים של רעש ועוצמה באלבום האחרון שלהם Watershed, האלבום שנחשב לפסגת יצירתם על פי הרבה אתרי ביקורת בעולם, ואכן, לפי דעתי יש באלבום כמה יצירות מעולות אשר מביאות אותם לשלמות חדשה כגון השיר הראשון Coil (שהוא פתיח מצויין מבחינתי) שבו בפעם הראשונה הם מכניסים קול נשי המלווה את הקול הנעים של מיקאל, והשיר The Lotus Eater שחושף טכניקות חדשות של שימוש בגיטרה שעוד לא נשמעו אצלם, והקטע האינסטרומנטלי/אלקטרוני בדקה ה 5:49 שתמיד מפתיע אותי מחדש.

אז כמו שאמרתי, השנה יש לנו חגיגת פרוג מטאל כפולה (ואני מקווה מאוד שהם לא יבטלו כמו שקורה בזמן האחרון).
כל החובבים לא להחמיץ!! וכל מי שמגדיר את עצמו חובב מטאל או פרוג, אני ממליץ בחום ללכת לחנות התקליטים הקרובה/להשאיל מחבר/להוריד מהאינטרנט כמה אלבומים שלהם ולהשלים את החסר, כדי למנוע את המצב שירד לכם האסימון רק עוד שנתיים-שלוש ואז אתם תצטערו שפיספסתם את ההופעות הטובות ביותר בעיר!

אני כבר קניתי כרטיסים לי ולעוד חמישה חברים שלי.
זאת הולכת להיות חגיגת השנה מבחינתי ובינתיים אני מכין את עצמי להופעות בשמיעה חוזרת ונשנית של כל הרפרטוארים המפוארים של הלהקות.

אין תגובות: