יום שלישי, מאי 01, 2007

תגלית חדשה ומפתיעה: Gazpacho


לפני שבוע בערך קיבלתי המלצה ממשתמש אלמוני דרך ה Last.fm לאחת הלהקות שהפתיעו אותי בזמן האחרון. Gazpacho

זהו שם הלהקה. אני לא הרחיב יותר מידי בתיאור הלקה כדי לא לשעמם וכדי לא לתרגם סתם מקורות אחרים באינטרנט.בקצרה,מדובר בלהקה נורווגית המגדירה את עצמה כארט-רוק אלטרנטיבי, אני הייתי מגדיר אותם דומה, אבל הייתי דוחף איפשהו את המילה פרוגרסיבי לכל העסק. אין מה לעשות אנו חיים בזמנים שכבר לא ניתן להגדיר ג'אנר ללהקות משום שזה נהיה אוסף של כל כך הרבה ג'אנרים בייחד. חבריי הלהקה מגדירים את המוסיקה שהם עושים כ Gazpacho. בצורה דומה אני הייתי מגדיר את Porcupine Tree כמוסיקת Porcupine Tree. הלהקה חדשה יחסית, אלבום ראשון Bravo יצא ב 2003.

הלהקה לקחה ברצינות את על העסק של לקדם את עצמם דרך העולם הווירטואלי ורוב המעריצים שלה הגיעו דרך מייספייס ומקורות רבים אחרים. היום כחלק מאותה אידיאולוגיה של פרסום הם פתחו את שתי האלבומים האחרונים שלהם, Night ו- Firebird לשמיעה חופשית באורך מלא מהתו הראשון עד האחרון באתר Last.fm

איכות מדהימה ומפתיעה שכבר לא ראיתי הרבה זמן, מקוריות וורסטיליות.

להקשבה לאלבומים:
רק כנסו וליחצו על החצים הירוקים לייד שמות השירים
את האלבום האחרון כבר הכנסתי לרדיו שלי אז גם ניתן להתעדכן שם.
מומלץ בחום.
כתובות אינטרנט נילוות:


אין תגובות: